Ikras RPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ikras RPG


 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Sanojen sekasorto I

Siirry alas 
5 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4
KirjoittajaViesti
Aida

Aida


Viestien lukumäärä : 104
Join date : 07.01.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Leivänpaahdin

Sanojen sekasorto I - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Sanojen sekasorto I   Sanojen sekasorto I - Sivu 4 Icon_minitimeTo Toukokuu 13, 2010 5:05 pm

en nyt täällä vähään aikaan ole käynyt ja yhtäkkiä kaikki on uusiksi OHOPS, nyt kyllä tuli suurenmoinen tarve vähän muokkailla nuota hahmotietoja 8D
huh, onneksi täällä on vain kaksi hahmoa, vaikka aiemmin suunnittelin niitä varmaankin viisikymmentä. ihanaihana minä <3___<3 narsistiko ? ennn.
Takaisin alkuun Siirry alas
Rusina

Rusina


Viestien lukumäärä : 37
Join date : 23.02.2010

Sanojen sekasorto I - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Sanojen sekasorto I   Sanojen sekasorto I - Sivu 4 Icon_minitimeTo Toukokuu 13, 2010 6:56 pm

Vautsi, aikas muutokset (8 Pahoittelen jos mulla kestää hetkisen aikaa muokkailla Gisellen asuinpaikka+menneisyys ja muutenkin vähän riepotella sitä, yritän ensin lukea Delican kirjoittaman viisisataasivuisen käyttöppaan elikkäs Ikraksen sivut (:
Mulla olis tarkotuksena pitää Giselle luonteeltaan suht samanlaisena, mutta menneisyys tosiaan keikahtaa ympäri.
Takaisin alkuun Siirry alas
Delica
Admin
Delica


Viestien lukumäärä : 160
Join date : 31.12.2009
Ikä : 31
Paikkakunta : Bromma

Sanojen sekasorto I - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Sanojen sekasorto I   Sanojen sekasorto I - Sivu 4 Icon_minitimeSu Toukokuu 16, 2010 2:19 pm

Anteeks nuppuset jos teillä tulee ihan hirveesti työtä :/ Se ei ollu kyll' tarkotus, mut sentään Ikras on nyt ehjä, vaik tajusin kuinka massapeli se nyt on tällä lohikäärme x ihmiset yhdistelmällä ja kelttiajalla -.- Noh saa nähdä miten se herää jos herää ja jos ei herää niin sitten vaipuu ikuiseen uneen.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ikras.foorumini.net
Rusina

Rusina


Viestien lukumäärä : 37
Join date : 23.02.2010

Sanojen sekasorto I - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Sanojen sekasorto I   Sanojen sekasorto I - Sivu 4 Icon_minitimeMa Toukokuu 17, 2010 6:26 pm

Mulla ei ainakaan oo liikaa, yhden hahmon vääntää vaikka eri lajiksi jos täytyy ; )
Ja ei kyllä kaikkine kiemuroineen ole massapeli, älähän nyt Delicainen (8
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Sanojen sekasorto I - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Sanojen sekasorto I   Sanojen sekasorto I - Sivu 4 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Sanojen sekasorto I
Takaisin alkuun 
Sivu 4 / 4Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Ikras RPG :: Pelin ulkopuolelta :: Vapaa sana-
Siirry: