Ikras RPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ikras RPG


 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Sanojen sekasorto I

Siirry alas 
5 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
KirjoittajaViesti
[Acid]




Viestien lukumäärä : 22
Join date : 14.03.2010
Paikkakunta : Vantaa

Sanojen sekasorto I - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Sanojen sekasorto I   Sanojen sekasorto I - Sivu 3 Icon_minitimeTo Maalis 18, 2010 7:32 pm

kaveril oli mahtava keskustelu toisen kaverinsakans Stressist.

Kaverin kaveri:"Stressaatko sä jostain?"
Kaveri:"Nojoo, ain joskus"
Kaverin kaveri:"ok, jos stressaa. Älä stressaa."
Kaveri:"Häh?"
Kavarin kaveri:"Älä sterssaa."
Kaveri:"ok, tykkään tost asenteest"
Takaisin alkuun Siirry alas
Aida

Aida


Viestien lukumäärä : 104
Join date : 07.01.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Leivänpaahdin

Sanojen sekasorto I - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Sanojen sekasorto I   Sanojen sekasorto I - Sivu 3 Icon_minitimePe Maalis 19, 2010 4:02 pm

en ollu keikalla mut ihunainen pändikkä on ; ))

ah. joo. ehkä mäkin stressaan ihan turhasta välillä. ehkä pitäis ottaa rennompi ote elämään 8''DD
voi vitsit. nyt kyllä huvittaa riehua akvarelleillani.
Takaisin alkuun Siirry alas
Delica
Admin
Delica


Viestien lukumäärä : 160
Join date : 31.12.2009
Ikä : 31
Paikkakunta : Bromma

Sanojen sekasorto I - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Sanojen sekasorto I   Sanojen sekasorto I - Sivu 3 Icon_minitimePe Maalis 19, 2010 4:31 pm

Perjantai! Ja tää tyttö lähtee bilettään Ekeröön! Lupaan etten tuu ainakaan ennen aamu kahta himaan, tää on niin kaivattua, aivot narikkaan, en aio ajatella mitään. Seuraukset tiedetään mut v***t niistä.. Mä kaipaan tän jännitteen mun elämään just nyt, sekoan. Huomenna Oestra, eli henkimaailmoissa koko päivän, kevätsiivous ja kesäpäivän illallinen. Ehkä asiat rupeis vähitellen järjestyykkin ^ ^. (kyllä, kyllä ne rupee kun kytkin mun järkevän minän kokonaan pois päältä ;])
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ikras.foorumini.net
Rusina

Rusina


Viestien lukumäärä : 37
Join date : 23.02.2010

Sanojen sekasorto I - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Sanojen sekasorto I   Sanojen sekasorto I - Sivu 3 Icon_minitimeLa Maalis 20, 2010 12:12 pm

Uaaagha meikä ei ainakaan pysty oleen stressaamatta, oon ollu pari päivää ihme maanis-depressiivinen ja kaikkee siltä väliltä 8DD onneks nyt alkaa näyttää siltä että selviän tästä koulujutskasta, ikävä kyllä jakso vaihtuu ja tulee taas pidemmät päivät... ja muuta kivaa. Enkä nyt sanois et menis koulun ulkopuolellakaan elämä mitenkään makosasti mutta joo... datailu rauhottaa mukavasti (8

Kiitos ohjeista : D kuulostaa aika perustapaukselta joo... itse oon niin raivoressaaja että luulen muistavani ees kamat mukaan x)
Takaisin alkuun Siirry alas
Delica
Admin
Delica


Viestien lukumäärä : 160
Join date : 31.12.2009
Ikä : 31
Paikkakunta : Bromma

Sanojen sekasorto I - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Sanojen sekasorto I   Sanojen sekasorto I - Sivu 3 Icon_minitimeSu Maalis 21, 2010 1:00 am

Löysin itseni viel himaankin silloin aamuyöllä.. Pikkasen väsyttää, jäi yöunet 'pikkasen' vähälle, kun aamusta asti piti olla laitteleen ruokia ja paikkoja kuntoon. Piti taas jättää hyvästit hienolle ihmiselle. Se on aina yhtä outo fiilis kun tietää ettei tapaa enää koskaan. Ne vikat katseet ja kaikkonevat bussin takavalot... Ja sitten jää vain hiljaisuus. "Koko tää touhu alkaa mennä palasiksi, pariksi sekunniksi juutun hyviin muistoihin, mutta kun preesensiin herään, en tahdo takertua niihin menneisiin aikoihin" "Mua pelottaa ajatus ettei olla yhdessä, mua sattuu enkä tiedä oonko väärässä, luovutanko liian helpolla? Ei tässä elämässä voi aina olla voitolla" "On niin vaikeeta poistua ja kiittää"
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ikras.foorumini.net
Aida

Aida


Viestien lukumäärä : 104
Join date : 07.01.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Leivänpaahdin

Sanojen sekasorto I - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Sanojen sekasorto I   Sanojen sekasorto I - Sivu 3 Icon_minitimeMa Maalis 22, 2010 8:41 am

Tänään onkin sitten Neljä Ruusua päivä 8D
jeah, mun elämäni on oikeesti yhtä stressiä, mulla ei taida olla muuta elämää kun hommat, jotka pitäis hoitaa, mutta oon oikeestaan silti aika onnellinen. söin tänään jätskiä aamupalaks. se oli kivaa.
oikeesti on aika hassua, miten kykenen olemaan niinkin onnellinen niinkin pienistä asioista, vaikka nytkin painaa koe, etiikantyö, leirisuunnittelut, kotihommat ja muut työt niskaan. ja kouluunkin pitää lähtee ihan kohta, enkä oo ehtinyt tehsä oikeen mitään muuta ko istuun koneella ja kuunteleen Neljää Ruusua.
Oikeestaan ainoo, mikä masentaa on sitten se seura, kun oikeesti kaikki vaan selittää, kuinka paskasti niillä menee, kuinka stressaa ja kuinka mniitä pännii se tää ja toi. ja kun oikeesti, ne kykenis tekeenkin asioille jotain sen sijaan, että vaan vikisis niistä turhaan. ja kuinka ne ei tajua, että niiden epäonni johtuu vaan siitä, että ne ei tee mitään järkevää vaan hankkiutuu melkein varta vasten hankaluuksiin.

mut oon silti onnellinen. piste XD
Takaisin alkuun Siirry alas
Rusina

Rusina


Viestien lukumäärä : 37
Join date : 23.02.2010

Sanojen sekasorto I - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Sanojen sekasorto I   Sanojen sekasorto I - Sivu 3 Icon_minitimeSu Maalis 28, 2010 6:15 pm

sorry tännekin, viikko netitöntä toimintaa... mukavaa kun tekniikka pelaa (8
Mutta nyt täällä taas. Mitäs muuta teitille kuuluu? (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Rusina

Rusina


Viestien lukumäärä : 37
Join date : 23.02.2010

Sanojen sekasorto I - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Sanojen sekasorto I   Sanojen sekasorto I - Sivu 3 Icon_minitimeTo Huhti 01, 2010 7:42 pm

Sori tuplapostinki.

Lorania lopettaa : (( aattelin, että jos armahin adminimme sallisi, niin voisin ehkä myöhemmin siirtää Sirenan tänne (cirrus) koska se oli inspaava hahmo jolla ehdin pelata vaan parin viestin verran -.o
Jajaja, ajattelin että ne, jotka olivat vasta aloittaneet Loraniassa, saattaisivat mielellään liittyä johonkin muuhun roolipeliin... joten mainitsin pikkuriikkisesti Ikraksesta siellä, eihän haittaa? ;> kun olis varmaan kiva saada pari muutakin pelaajaa, kun Ikras alkaa olla suht valmiina (?) (8 [sori jos haittaa Razz ]
Takaisin alkuun Siirry alas
Delica
Admin
Delica


Viestien lukumäärä : 160
Join date : 31.12.2009
Ikä : 31
Paikkakunta : Bromma

Sanojen sekasorto I - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Sanojen sekasorto I   Sanojen sekasorto I - Sivu 3 Icon_minitimePe Huhti 02, 2010 10:24 am

Rusina, Hmm.. Ikras ei ehkä koskaan ole ollut keskeneräisempi, kun sen pääsivuilla puuttuu yli puolet kaikesta materiaalista. Mutta jos viittit sanoa ihmisille että Ikrasin foorumilla, 'vierailijat' palstalla saa tulla kyselemään tilanteesta, niin sitten kaikki on ok. Sirenian voit mun puolesta siirtää, kumpaa laumaa ajattelit? btw. Cirruksienkin järjestelmään tulee vielä vähän muutosta huolimatta siitä että sivut näyttävät aika tietovalmiilta, en ole keksinyt vielä sitä laumoja erottavaa twistiä... Mutta työstän asiaa koko ajan ja toivoitaan että tästä saadaan vielä valmista. Tällä hetkellä pelattavat pelithän ovat ns. kokeilu/testipelejä kun seurailen miten maailma toimii ja muokkaan vähän senkin suhteen. Mutta parhaani teen.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ikras.foorumini.net
Rusina

Rusina


Viestien lukumäärä : 37
Join date : 23.02.2010

Sanojen sekasorto I - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Sanojen sekasorto I   Sanojen sekasorto I - Sivu 3 Icon_minitimePe Huhti 02, 2010 4:43 pm

(ja rusina pahoittelee, Loranian lopettaminen olikin julma aprillipila... osaan olla ihastuttavan nolo)
Okei, Delica (: Mutta hienoa työtä oot kuitenkin tehnyt jo (; Lueskelin legendoja sekä muita, on sulla hirmuinen homma Surprised Mutta hyvältä näyttää,odottelen innollla jatkoa (8
Takaisin alkuun Siirry alas
Aida

Aida


Viestien lukumäärä : 104
Join date : 07.01.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Leivänpaahdin

Sanojen sekasorto I - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Sanojen sekasorto I   Sanojen sekasorto I - Sivu 3 Icon_minitimeTi Huhti 06, 2010 7:18 am

Naureskelen täällä räkäisesti, anteeks, Rusina, oot kyllä suloinen Cool) tosin kyllä mäkin olisin ihan sataprosenttisen varmana alkanu jossain mesessäkin Tillille söhläämään ja täälläkin kertonu 8D BC on kiero. hyvällä tavalla kiero.
Takaisin alkuun Siirry alas
Delica
Admin
Delica


Viestien lukumäärä : 160
Join date : 31.12.2009
Ikä : 31
Paikkakunta : Bromma

Sanojen sekasorto I - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Sanojen sekasorto I   Sanojen sekasorto I - Sivu 3 Icon_minitimeTi Huhti 06, 2010 3:42 pm

This is one fucking unbelievable.. Jag fattar ingenting... Jävla hela finskornas gymnasiet systemn, det fy fan funkar inte! Jag vill inge stanna i mina dåligt waldorf skolan i helsingfors men var skulle jag flytta? Till Norssi? Juu, det kunde funka, därför att min farfar vill att jag går där och hon kunde ringa till huvudsledare och tala mig in... Men JAG VILL INTE! Den jag kunde gå till Eira, men det är så konstigt därför att du har lektionerna ikväl och där är så mycket specielt saker.. Jag fattar inte.. Alt går så dåligt.. Jag jävlar hela planet!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ikras.foorumini.net
Rusina

Rusina


Viestien lukumäärä : 37
Join date : 23.02.2010

Sanojen sekasorto I - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Sanojen sekasorto I   Sanojen sekasorto I - Sivu 3 Icon_minitimeTi Huhti 06, 2010 4:29 pm

heehee... perussäätäjä tai jtn x) sellasta sattuu kun ei käytä hattuu

Åjdå Delica :\ Jag hoppas lycka till dig!
o-ou, ruotsinkin valtakunnalliset edessä o-0 ja tosta huomaa tason, ymmärsin ehkä puolet Delican viestistä x>
Takaisin alkuun Siirry alas
Aida

Aida


Viestien lukumäärä : 104
Join date : 07.01.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Leivänpaahdin

Sanojen sekasorto I - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Sanojen sekasorto I   Sanojen sekasorto I - Sivu 3 Icon_minitimeTi Huhti 06, 2010 6:07 pm

Kyllä, ruotsin valtakunnalliset edessä. onneksi voin syyttää meidän seiskan ja kasin opettajaa, joka näytti vaan muumivideoita ja borattia suomenkilisillä teksteillä kaikki tunnit. saanko antaa pikkupikku näytteen mahtavasta taidostani, jonka olen oppinut kolmessa vuodessa ? koitampa suomentaa ton Delican tekstin..

Minä jotakin mitään. Olisikohan öö... Ainiin, se on periaatteessa kielteinen, kun siinän toi mitään... Sovitaan että Delica-mussu ei jaksa mitään Smile) ÖÖ... jotain lukiosysteemi.. koko systeemi.. taitaa olla suomalaisten koko lukiosysteemi. Se jotakin ei jotakin.. Delica ei kestä sen tylsää (onko dooligt tylsä, emmä vaan teidä, kunhan heitin.) (eikä hajuakaan mitä waldorf tarkoittaa) koulua hesassa.. mutta voisiko se lentää ? Norssiin ? Eikun vaihtaa eikä lentää.. Norssiin ? Joo, se vois käydä, koska sen isänisä, siis pappa vaari ukki mikä lieneekään haluaa että käyn siellä koulun siis ja se vois soittaa huvuds ledarelle.. sovitaan että se on rehtori.. ja se vaari vois puhua mut sinne sisään MUTTA EN HALUA ! Voin käydä vaikkapa sen koulun Eirassa, sovitaan että osaan suomentaa tätä tekstiä tosi hyvin, ettekä te naureskele siellä kippurassa mun mahtaville taidoilleni (88DDD)...
Siis Delica vois käydä koulunsa Eirassa, mutta se on niin konstikasta, kun.. öö.. sovitaan että sillä on osa koulusta suomessa ! tai sitten sillä on niin paljon läksyä.. ja paljon joitain spesiaalibanaaneita.. siis erikois säkeitä ?? öö.. ja se ei jaksa.. HEI, fattar vois olla jaksaa.. vähän oon nero.. kaikki menee niin pieleen. Se vihaa koko planeettaa.

Olikohan toi puoliksaan oikein ? En tiedä, ei oikeesti hajuakaan. Ja ruotsin valtakunnallinen ens viikolla ja seuraava jamboree on ruotsissa, jonne kyllä satavarmasti meen. osasin ruotsia tai en.
Takaisin alkuun Siirry alas
Delica
Admin
Delica


Viestien lukumäärä : 160
Join date : 31.12.2009
Ikä : 31
Paikkakunta : Bromma

Sanojen sekasorto I - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Sanojen sekasorto I   Sanojen sekasorto I - Sivu 3 Icon_minitimeTi Huhti 06, 2010 7:55 pm

Tässä mussukat teille käännös ;D :

This is one fucking unbelievable.. Jag fattar ingenting... Jävla hela finskornas gymnasiet systemn, det fy fan funkar inte! Jag vill inge stanna i mina dåligt waldorf skolan i helsingfors men var skulle jag flytta? Till Norssi? Juu, det kunde funka, därför att min farfar vill att jag går där och hon kunde ringa till huvudsledare och tala mig in... Men JAG VILL INTE! Den jag kunde gå till Eira, men det är så konstigt därför att du har lektionerna ikväl och där är så mycket specielt saker.. Jag fattar inte.. Alt går så dåligt.. Jag jävlar hela planet!

Tää on niin v**** uskomatonta. Mä en tajua mitään. Kiroan tän koko suomalaisen lukiosysteemin, se ei v**** toimi! Mionä en halua pysy' mun kamalassa steiner-koulussa helsingissä, mutta minne voisin vaihtaa? Norssiin (Helsingin normaali lyseo)? Joo, so voisi toimia, koska mun isoisä haluaa että mä menen sinne ja hän voisi soittaa sille rehtorille ja puhua mut sisään... mutta MÄ EN HALUA! Sitten mä voisin mennä Eiraan (Eiran aikuislukio), mutta se on niin hankalaa siksi että tunnit on iltaisin ja siellä on niin paljon speciaaleja juttuja... Mä en tajua... Kaikki menee niin päin mäntyjä.. Kiroan tän koko saatanan planeetan!


Et shillee ;D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ikras.foorumini.net
Aida

Aida


Viestien lukumäärä : 104
Join date : 07.01.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Leivänpaahdin

Sanojen sekasorto I - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Sanojen sekasorto I   Sanojen sekasorto I - Sivu 3 Icon_minitimeTo Huhti 08, 2010 3:02 pm

Siis kyllä, kyllä mun suomennos oli ihan lähellä tota, siis ansaitsis kokeessa vähintään kymppimiikan. Kyllä. Ruotsin valtakunnallinen here I come !
Tänään oli enkun valtakunnallinen ja se meni ihan hyvin lukuunottamatta yhtä reagointia. Siinä tyyppi sano ettei käsitä tuollaista luonnonsuojeluhömppää ja miksi muka valaita pitäisi suojella. Luulin että se sanoi ettei ymmärrä mitään biologiasta ja että mitä kummajaisia valaat on XDD siinä istten kirjoitelin että Whales are like big fishes. You are so smart that you will find that out some day. Mutta noin muuten meni ihan hyvin :''''D
Takaisin alkuun Siirry alas
Rusina

Rusina


Viestien lukumäärä : 37
Join date : 23.02.2010

Sanojen sekasorto I - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Sanojen sekasorto I   Sanojen sekasorto I - Sivu 3 Icon_minitimePe Huhti 09, 2010 4:26 pm

Mä en olis varmaan saanu tonkaan verran selvää kun Aida : D

Ja meilläkin oli tänään enkun valtakunnallinen (ylläripylläri)
Joo se oli himo outo, "en tajua luontoaktivisteja----------valaita..." Hyvä Aida xD hyvä vastaus
Takaisin alkuun Siirry alas
Delica
Admin
Delica


Viestien lukumäärä : 160
Join date : 31.12.2009
Ikä : 31
Paikkakunta : Bromma

Sanojen sekasorto I - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Sanojen sekasorto I   Sanojen sekasorto I - Sivu 3 Icon_minitimeLa Huhti 10, 2010 5:15 pm

*Deep Breath* Mä olen taas ruotsissa... -.- Eikö tästä maasta pääse millään eroon... Ja harmi tota teidän kieliongelmointia, ajattelin just tehdä Outskirtiin ja Ikrasin engalnninkielisenkin pelialueen ;D Mut pitää sit varmaa vähän seurailla... :J
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ikras.foorumini.net
Aida

Aida


Viestien lukumäärä : 104
Join date : 07.01.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Leivänpaahdin

Sanojen sekasorto I - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Sanojen sekasorto I   Sanojen sekasorto I - Sivu 3 Icon_minitimeMa Huhti 12, 2010 7:01 am

joo sitä ei ehkä han tällä pelaajien kielitasolla kantta tehdä XDD jepjep, ja ruotsin valtakunnallinen lähestyy. itseasiassa, mun hommat on paremmalla tolalla kun ajattelin, kun tehtiin viimevuoden valtakunnallisen luotunymmärtämis osio. Osasin vastata kaikkiin oikeastaan ihan suht koht viisaasti. AIka on vaan ainoo propleema, en tiedä ehdinkö tehdä kaikkea siinä kuudessakytä minuutissa, mutta yritetaan : )
Takaisin alkuun Siirry alas
Rusina

Rusina


Viestien lukumäärä : 37
Join date : 23.02.2010

Sanojen sekasorto I - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Sanojen sekasorto I   Sanojen sekasorto I - Sivu 3 Icon_minitimeSu Huhti 18, 2010 6:32 pm

Mainioinen idea Delica : D joo, pistäpä saman tien vaikka latinaksi yksi (8 ehkei sentään.

Sorry jumitus, Aidaliini ; P vähän kiirettä pitänyt, mutta nyt sain vastailtua ((8
Takaisin alkuun Siirry alas
Aida

Aida


Viestien lukumäärä : 104
Join date : 07.01.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Leivänpaahdin

Sanojen sekasorto I - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Sanojen sekasorto I   Sanojen sekasorto I - Sivu 3 Icon_minitimeTo Huhti 22, 2010 7:32 am

pikkusisko opettelee latinaa, se saa tulla tulkkailemaan, tosin se on lukenut sitä vasta puol vuotta, ettäh Smile) nojoo, kyl mää englantia sillein ymmärrän, ja osaan reagoida aika nopeesti, mutta kirjottaminen on toinen juttu, mulla ei millään pysy päässä ne kaikki kieliopit.
Takaisin alkuun Siirry alas
Delica
Admin
Delica


Viestien lukumäärä : 160
Join date : 31.12.2009
Ikä : 31
Paikkakunta : Bromma

Sanojen sekasorto I - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Sanojen sekasorto I   Sanojen sekasorto I - Sivu 3 Icon_minitimeKe Toukokuu 05, 2010 10:34 pm

Heilou folks!

Jooh, meni grafiikat vaihtoon, vaikka tää ehkä sit kuitenkin on liian tumma.. Noh, kun saan Ikrasin nyt kunnolla kuntoon niin muuttuu tääkin sit paremmaks, koettakaa kestää. Ja kuten saatatte huomata nykyään meill on sekasin vanhan Ikrasin geografiaan kuuluvia paikkoja ihmisten alueella ja sitten vielä työnalla olevia nykyiseen geografiaan kuuluvia paikkoja, joilla pelaamista ei tosin vielä sallita. Onneks täällä ei näytä ihmiset hirveen aktiivisia olevan niin mäkin saan etanoida tän rauhassa <3 ^ ^
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ikras.foorumini.net
Rusina

Rusina


Viestien lukumäärä : 37
Join date : 23.02.2010

Sanojen sekasorto I - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Sanojen sekasorto I   Sanojen sekasorto I - Sivu 3 Icon_minitimePe Toukokuu 07, 2010 3:59 pm

Jees, uusi lookki, hieno toi taustametsä :>

ja nyt riennän, sorry jos joku jumittelee kun on vähän kiireitä pitänyt... ja pitää taas, ens viikko ei oo kai yhtä sekopäistä -.-'
Takaisin alkuun Siirry alas
Delica
Admin
Delica


Viestien lukumäärä : 160
Join date : 31.12.2009
Ikä : 31
Paikkakunta : Bromma

Sanojen sekasorto I - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Sanojen sekasorto I   Sanojen sekasorto I - Sivu 3 Icon_minitimePe Toukokuu 07, 2010 5:50 pm

Rusina, joo nyt saakin lagata, itseasiassa Ikras on teoriassa sanattomasti pelikiellossa, ja senhän toki huomaa siitä että vanhat pelialueet on kadonneet ja ne pelit joita täällä oli avoinna löytyvät nyt 'Vanha Ikras' alueelta, joka on valitettavasti lukittu. Pitää katsoa vähän improjatkoa miten tulevaisuudessa tämä toimii, saattaa tulla tilanne jossa hahmojen historiaakin joutuu jopa muuttamaan + miettimään milläs ikralla ne oikeein asuivatkaan. Mutta tästä tulee selkeä infopaketti sitten tuonne Notes from Adminiin.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ikras.foorumini.net
Rusina

Rusina


Viestien lukumäärä : 37
Join date : 23.02.2010

Sanojen sekasorto I - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Sanojen sekasorto I   Sanojen sekasorto I - Sivu 3 Icon_minitimeLa Toukokuu 08, 2010 7:31 pm

Aiivan. Hyvä, voipa sitten taukoilla hiukan. Taidan perehtyä noihin uusiin hommeleihin paremmin vasta kun ovat valmiit kunnolla (8

Giselleä voi kyllä väännellä menneisyydeltä vähän sinne tai tänne (8
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Sanojen sekasorto I - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Sanojen sekasorto I   Sanojen sekasorto I - Sivu 3 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Sanojen sekasorto I
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 4Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Ikras RPG :: Pelin ulkopuolelta :: Vapaa sana-
Siirry: