Ikras RPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ikras RPG


 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Sanojen sekasorto I

Siirry alas 
5 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4  Seuraava
KirjoittajaViesti
Delica
Admin
Delica


Viestien lukumäärä : 160
Join date : 31.12.2009
Ikä : 31
Paikkakunta : Bromma

Sanojen sekasorto I Empty
ViestiAihe: Sanojen sekasorto I   Sanojen sekasorto I Icon_minitimeTo Joulu 31, 2009 2:51 pm

Ensimmäinen pulina, eh, aloittajana miinää, suuruudenhullu admin. Hah, nyt on maailman kirjat sekaisin kun minä sain oman foorumin.. Hahaa, noo, valmiistuu kaikki aikanaan, jos on valmistuakseen. Katsotaan uskaltaako tänne ketään liittyä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ikras.foorumini.net
Aida

Aida


Viestien lukumäärä : 104
Join date : 07.01.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Leivänpaahdin

Sanojen sekasorto I Empty
ViestiAihe: Vs: Sanojen sekasorto I   Sanojen sekasorto I Icon_minitimeLa Tammi 09, 2010 6:51 pm

HAA Areo valmiina ja roolittunakin. No kylläpä kesti 8D
no, kyllä tänne sun ihana charmis ainakin jonkun vetää. Mut se ainakin veti kuin magneetti pikku rautanaulan, enkä voinut vastustaa vähääkään >DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Delica
Admin
Delica


Viestien lukumäärä : 160
Join date : 31.12.2009
Ikä : 31
Paikkakunta : Bromma

Sanojen sekasorto I Empty
ViestiAihe: Vs: Sanojen sekasorto I   Sanojen sekasorto I Icon_minitimeLa Tammi 09, 2010 7:46 pm

Aaaws Aidasein muuta en sano ;]
Hienoa saada tänne vihdoin seuraa niin saatiin Ikrasin ensimmäinen pelikin pyörimään. Nyt pitää vaan odottaa et saan kaikkien olentojen loret pääsivuille niin pääsen mainostamaan Ikrasia ihan toden teolla. Mut whuah, nyt pitää lähteen tekee ruokaa, tää on näitä yksinasumisen voittopuolia. Ciao!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ikras.foorumini.net
Aida

Aida


Viestien lukumäärä : 104
Join date : 07.01.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Leivänpaahdin

Sanojen sekasorto I Empty
ViestiAihe: Vs: Sanojen sekasorto I   Sanojen sekasorto I Icon_minitimeSu Tammi 10, 2010 4:23 pm

Silmissä tuntuu oudolta. saattaa johtua että möyrin tuolla pakkasessa iltapäivän ja riehuloin seitsemänvuotiaan pikkusikon kanssa, tiputtelin lunta puista sen niskaan ja niin edespäin. hausaa oli >8D

oon tässä kehitellyt vähän liikaa hahmoja. sellanen alle kymmenen viestiä vielä tässäkin vaiheessa ja seuraava ja vähintäänkin sitäseuraava hahmo jo mielessä. en ole hahmotuottaja, enn.
Takaisin alkuun Siirry alas
Delica
Admin
Delica


Viestien lukumäärä : 160
Join date : 31.12.2009
Ikä : 31
Paikkakunta : Bromma

Sanojen sekasorto I Empty
ViestiAihe: Vs: Sanojen sekasorto I   Sanojen sekasorto I Icon_minitimeSu Tammi 10, 2010 5:51 pm

Haa, mut hieno jos Ikras inspaa tolleen <3
Muuten, jos viittisit niin voisit pikarilla vihjasta muille loranialaisille Ikrasista, mutta muistaa myös sanoa, että pääsivujen päivityksiä kannattaa sitten zekkailla. Cirruksen voi luoda nyt täysin huoletta, niiden sivuilla on kaikki. Myös lohikäärmeen voi luoda ongelmitta, mutta pitää muistaa jälkeen päin käydä lukemassa legendat kun ne sinne tulevat. Ihmistä ei oikeastaan vielä voi luoda; sillä lore ei ole vielä valmis. Mut joo, huokaus, mä tahdon Fiikukselle seuraa ^ ^
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ikras.foorumini.net
Aida

Aida


Viestien lukumäärä : 104
Join date : 07.01.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Leivänpaahdin

Sanojen sekasorto I Empty
ViestiAihe: Vs: Sanojen sekasorto I   Sanojen sekasorto I Icon_minitimeTi Tammi 12, 2010 3:15 pm

juups vihjaisen ; )))

nyt alkaa armoton terveellinen elämä >8D oon päättänyt sen. en tiiä pysynkö päätöksessäni, toivottavasti nyt ainakin. edes vähän aikaa. oon surkee lupaustentekijä. ysin joulunakin lupasin että hei, nyt en enää piirtele tunneilla, ja teen läksyt tästälähin. no toka on pitäny aika hyvin, mutta eka ei, aloin jo seuraavana päivänä piirtää :'DD oon piirtoaddikti, mutta koitan vähentää sitä ennen ko meen lukioon (jos pääsen ees), koska sitten en kyllä mitenkään suorudu mistään jos piirtelen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Dreamer




Viestien lukumäärä : 42
Join date : 01.01.2010
Ikä : 32

Sanojen sekasorto I Empty
ViestiAihe: Vs: Sanojen sekasorto I   Sanojen sekasorto I Icon_minitimeMa Tammi 18, 2010 7:23 pm

kehtaan epäillä terveellistä elämääsi näin btw :'D

kvaah, vihdoin sain rouskunkin skannattua ja nyt pitää vielä tunkea esittelyyn kuva. ja alkaa suunnitella seuraavaa hahmoa hihi~
Takaisin alkuun Siirry alas
Aida

Aida


Viestien lukumäärä : 104
Join date : 07.01.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Leivänpaahdin

Sanojen sekasorto I Empty
ViestiAihe: Vs: Sanojen sekasorto I   Sanojen sekasorto I Icon_minitimeTo Tammi 21, 2010 4:44 pm

viuviuviu, ei oo totta, mullon vasta 23 viestiäh. haluan jo ne sata 8 ))
selailen täällä jotain randomeja sarjakuvaplogeja, vaikka vois tehdä kaikkee paljon järkevämpääkin. hitsin vimpulat.
ja aina ko katon noita mun avaimia, jotka on pöydässä ajattelen ekana että mitä pirua niille on tapahtunu ja sitten muistan että ainiijoo, mähän kuparoin ne :'D


Viimeinen muokkaaja, Aida pvm To Tammi 21, 2010 4:57 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Delica
Admin
Delica


Viestien lukumäärä : 160
Join date : 31.12.2009
Ikä : 31
Paikkakunta : Bromma

Sanojen sekasorto I Empty
ViestiAihe: Vs: Sanojen sekasorto I   Sanojen sekasorto I Icon_minitimeTo Tammi 21, 2010 4:54 pm

Saat ne sata nopeemmin kun tunget ittelles Harulle seuraksi Vuoripolulle. hahaa, inside pelitystä ;D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ikras.foorumini.net
Dreamer




Viestien lukumäärä : 42
Join date : 01.01.2010
Ikä : 32

Sanojen sekasorto I Empty
ViestiAihe: Vs: Sanojen sekasorto I   Sanojen sekasorto I Icon_minitimeTo Tammi 21, 2010 4:58 pm

mäkin haluan sata nopeesti nyyh 8<

täytyis kai jotakin peliä Roallaki saada aikaan mutta nöfnöf.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aida

Aida


Viestien lukumäärä : 104
Join date : 07.01.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Leivänpaahdin

Sanojen sekasorto I Empty
ViestiAihe: Vs: Sanojen sekasorto I   Sanojen sekasorto I Icon_minitimeTo Tammi 21, 2010 5:06 pm

hihi hähäh >8D jjjoooo.

apua, en ollukaan tän päivää kasvissyöjä. koulussa en syöny muutako leipää ko oli pahaa kakkaa ruokana, ja sitten kotona olis ollu ruokana kasvssosekeittoo, joka ei oo niin pahaa, ko miltä kuulostaa. mut sit menin ja söin lihapiirakan. ja söin äsken sen keiton. hähä.
ja voin himpulan rimpulat. ompa tylsää.
Takaisin alkuun Siirry alas
Delica
Admin
Delica


Viestien lukumäärä : 160
Join date : 31.12.2009
Ikä : 31
Paikkakunta : Bromma

Sanojen sekasorto I Empty
ViestiAihe: Vs: Sanojen sekasorto I   Sanojen sekasorto I Icon_minitimeTo Tammi 21, 2010 7:00 pm

Aida, Kasvissosekeitto on hyvää!

Ja Tilli, voin luoda nopiasti Sayurin tänne, niin saadaan Roalle ensipeli. Kivat nää adminin oikeudet kun voin rauhassa rikkua omia rajojani.. Me like it yeas...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ikras.foorumini.net
Dreamer




Viestien lukumäärä : 42
Join date : 01.01.2010
Ikä : 32

Sanojen sekasorto I Empty
ViestiAihe: Vs: Sanojen sekasorto I   Sanojen sekasorto I Icon_minitimeTo Tammi 21, 2010 7:06 pm

hyi kun meillä on kamala admin rikkoo sääntöjä XDD ei nyt. se siitä onkin kivaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aida

Aida


Viestien lukumäärä : 104
Join date : 07.01.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Leivänpaahdin

Sanojen sekasorto I Empty
ViestiAihe: Vs: Sanojen sekasorto I   Sanojen sekasorto I Icon_minitimeTo Tammi 21, 2010 7:29 pm

ammuu. joo kasvissosekeitto on hyvä.
KAKKA. unohdin taas ostaa sen paidan, joka piti tuunata tai sillein jee. mitäköhän teen huomenna testiilikässäntunnilla. ainii. ehkä sitä tai sitä. jeejee. oikee ope vaihteeks koulussa. ikä semmone osaamaton sijainen.

kattelen jonkun randomin homon sarjakuvaplogia. se on hyvä piirtään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Delica
Admin
Delica


Viestien lukumäärä : 160
Join date : 31.12.2009
Ikä : 31
Paikkakunta : Bromma

Sanojen sekasorto I Empty
ViestiAihe: Vs: Sanojen sekasorto I   Sanojen sekasorto I Icon_minitimeTo Tammi 21, 2010 7:32 pm

Aida, voisit mennä ropeileen tavernaan ;D vink vink.. ;D

Ah, mua väsyttää, tavallaan ja sit toisaalta ei. Huomen pitää mennä ahkeen kaveri lentokentältä. Eikä muuten ole mun poikaystävä, vaikka lensikin kattoon mua tänne ruotsiin. Kaikki ehdottelee.. ei kiva.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ikras.foorumini.net
Aida

Aida


Viestien lukumäärä : 104
Join date : 07.01.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Leivänpaahdin

Sanojen sekasorto I Empty
ViestiAihe: Vs: Sanojen sekasorto I   Sanojen sekasorto I Icon_minitimePe Tammi 22, 2010 4:19 pm

kyllä siihen varmaan säkin vielä jonain päivänä totut 8D joo tää ei saa kuulla mitään muuta ko vihjailuita ihan joka taholta ihan joka hetki .___.
ees mun viidesluokkalaiset lapsoset ei jätä mua rauhaan. niiden kestosuosikki on yks mun tuntema n. kolmikymppinen heviletti-mies joka sattu tuleen kesken meidän kerran kysyyn että onko täällä piirtoheitintä. onneks se ei kai tunnistanu mua kun lapset alko hihittään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Dreamer




Viestien lukumäärä : 42
Join date : 01.01.2010
Ikä : 32

Sanojen sekasorto I Empty
ViestiAihe: Vs: Sanojen sekasorto I   Sanojen sekasorto I Icon_minitimeMa Tammi 25, 2010 5:37 pm

mmh vitsit kun mun pitäis tehä kaikkee enkä jaksais. meinasin sanoo et haluaisin roolia kunnes muistin että mähän roolin just molempia tyyppejä. oli hieno ahaa-elämys.
Takaisin alkuun Siirry alas
Delica
Admin
Delica


Viestien lukumäärä : 160
Join date : 31.12.2009
Ikä : 31
Paikkakunta : Bromma

Sanojen sekasorto I Empty
ViestiAihe: Vs: Sanojen sekasorto I   Sanojen sekasorto I Icon_minitimeMa Tammi 25, 2010 6:46 pm

Byää, miksen mä osaa piirtää ihmisiä... Taas hyppäsi vaan harjotuspaperit silmille, sellasia mutantteja niistä kyllä tuli.. Angst... Leivoin suklaakakun ja syötin sen mun hosteille ^ ^. Hyvää oli, tietäkää se <3
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ikras.foorumini.net
Aida

Aida


Viestien lukumäärä : 104
Join date : 07.01.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Leivänpaahdin

Sanojen sekasorto I Empty
ViestiAihe: Vs: Sanojen sekasorto I   Sanojen sekasorto I Icon_minitimeTi Tammi 26, 2010 2:51 pm

nyt jotenkin tuntuu että olisin ollu hireen epäaktiivinen täällä. se johtuu siitä etten oo ehtiny käymään koneella muutako viiden minuutin pikavisiiteilla 8 ) oon kiireinen mies. ja vitsit, ko käytän tota kahdeksan ja sulku- hymiötä koko ajan, oon addiktoitunu siihen, niin siis joudun koko ajan mukkailemaan näihin viesteihin välilyönnin tohon keskelle sen anssua, kun toi aurinkolasijuustonaama näyttää niin terveeltä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Delica
Admin
Delica


Viestien lukumäärä : 160
Join date : 31.12.2009
Ikä : 31
Paikkakunta : Bromma

Sanojen sekasorto I Empty
ViestiAihe: Vs: Sanojen sekasorto I   Sanojen sekasorto I Icon_minitimePe Tammi 29, 2010 9:11 pm

Haa, perjantai (joka mulla tämäkin on ollut vapaapäivä) <3. Nyt viikonlopun tavoitteena on löytää treenipaikka sillä en kestä enää sekuntiakaan ilman liikunta-aktiviteettia. Vaikka sitten lähden uimaan tohon railoon minkä jaan murtajat on tohon jokeen tehny, mutta pakko on keksiä jotain. Lenkkeilyyn on liikaa lunta, eikä ihan autoteita viitti juosta... Ja parkouriin on liian jäistä ja ymmärrys ympäristöstä ihan vajavaista kun hyvä kun muistaa oman osotteenkaan. Mut jotain jotain, sillä varsinkin nyt kun Parkour Generationsin uudet kuvat ja jutut on tullu niin oon ihan menossa ja tää on yhtä tuskaa istua kotona DATAAMASSA, kun tahtoisin olla ulkona JUOKSEMASSA. Elämä on epäreilua, mä vihaan lunta x__x
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ikras.foorumini.net
Dreamer




Viestien lukumäärä : 42
Join date : 01.01.2010
Ikä : 32

Sanojen sekasorto I Empty
ViestiAihe: Vs: Sanojen sekasorto I   Sanojen sekasorto I Icon_minitimeLa Tammi 30, 2010 5:00 pm

yhyy 8< minä tykkään talvesta lumen kera mutta alkaa vähitellen kyllästyttää kyllä tämäkin. saisi kesä jo tulla meitä lämmittämään ja sitä paitsi talvella tuppaa masentamaan.

mulla on ihan hirvee nälkä, en oo syöny mitään aamupalan jälkeen ja se oli ennen kymmentä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aida

Aida


Viestien lukumäärä : 104
Join date : 07.01.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Leivänpaahdin

Sanojen sekasorto I Empty
ViestiAihe: Vs: Sanojen sekasorto I   Sanojen sekasorto I Icon_minitimeSu Tammi 31, 2010 4:27 pm

oikeesti ykkös- ja tokaluokkalaisten järjenjuoksu on niin ihmeellistä 8DD ne on neroja. en siis muuten vaan riehunu kahdenkymmenen sellatteen kanssa koko viikonloppua. oli välillä aika raastavaa pidätellä naurua niiden laukoessa jotain vaihteeks nin järkevää. tosin oli se ärsyttävääkin, kun ne tyttöset oli niin kovia kiljumaan ihan JOKA asiasta, esimerkiks siitä, kun niiden parvella oli ollu 'hämähäkki'. armoton kiljunta jatkuu sellatteen minuutin välillä tauoten ja alkaen uudestaan niin menetin sitten hermoi ja menin kattoon että mikä ihme siellä oli. Kiipeen portaat ylös niin siitä viilettää alas pari sellasta jotka kiljuu et HÄMÄHÄKKI ! lol. vaikken sanontaa harrasta, niin nyt ei voi mitään muuta sanoo. sitten meen kattoon että no, millanen hämähäkki se on, niin lapset on kuikuilemassa jonnekin seinänrakoon ja yks kiljuu mulle että se oli ainakin tarantellan kokonen, ja silloli isot hampaat ja se oli karvane. (ja sit kaikki kiljuu taas). Kysyin että kuka sen näki, ja joku sanoo et toi, ja sit se sanoo eiku toi ja se sanoo että toi kyl sano siitä mulle jnejne, kunnes joku kertoo että kai täällä on pakko olla hämähäkkejä, ko tossa on verkkokin. katon tota 'verkkoa' joka siis on hirsien välistä tursunnutta tiivistettä, sellatteita haituvia. että näin, sellanen tarantella.
Takaisin alkuun Siirry alas
Delica
Admin
Delica


Viestien lukumäärä : 160
Join date : 31.12.2009
Ikä : 31
Paikkakunta : Bromma

Sanojen sekasorto I Empty
ViestiAihe: Vs: Sanojen sekasorto I   Sanojen sekasorto I Icon_minitimeSu Tammi 31, 2010 6:53 pm

Mitä mitä oot tullu tänne vaan pölisemään mut pelin oot jättänyt roolimatta. Anna mun kaikki kestää, se on peruukki! (kannattaa lukea Tintin seikkailuja jos haluaa olla perillä inside läpästä.. ;D) Kohta tulee noutaja mulle, telinevoimistelu salille nimittäin, treenaileen aerialeja ja parkouria <3 Heaven.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ikras.foorumini.net
Aida

Aida


Viestien lukumäärä : 104
Join date : 07.01.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Leivänpaahdin

Sanojen sekasorto I Empty
ViestiAihe: Vs: Sanojen sekasorto I   Sanojen sekasorto I Icon_minitimeKe Helmi 03, 2010 6:43 pm

jaha, tää kone vaihteeks vammaa. möö. tyhmää.
oo, foresta puuttuu vaan menneisyys, joka sekin on jo tekeillä. tosin sen tiedoista tulee varmaan vaan puolet siitä mitä areo oli. ja sen luonne on jotenkin tönkkö. surullista. se on kuitenkin suloisa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Delica
Admin
Delica


Viestien lukumäärä : 160
Join date : 31.12.2009
Ikä : 31
Paikkakunta : Bromma

Sanojen sekasorto I Empty
ViestiAihe: Vs: Sanojen sekasorto I   Sanojen sekasorto I Icon_minitimeSu Helmi 14, 2010 10:54 am

Täähän on tää hyvin päivän ABC: Ole kipeä, suuntaa lähimpään apteekkiin ostamaan lääkkeitä ja sit kotiin mätänemään, kun ei kukaan tänään kaipaakaan? (Valhe, kyllä kaipasi, mutten tiedä jaksanko mennä...)
Soooo.. Mitäs sitä tekisi tänään.. Kirjoittaisi varmaan muutaman luvun lisää The House of Silencea, kaikki roolit on roolittu täällä, niin ei tekemistä senkään puolesta. Tervetuloa superturhapäivä...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ikras.foorumini.net
Sponsored content





Sanojen sekasorto I Empty
ViestiAihe: Vs: Sanojen sekasorto I   Sanojen sekasorto I Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Sanojen sekasorto I
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 4Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Ikras RPG :: Pelin ulkopuolelta :: Vapaa sana-
Siirry: