Ikras RPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ikras RPG


 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Luren Symora ([Acid])

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
[Acid]




Viestien lukumäärä : 22
Join date : 14.03.2010
Paikkakunta : Vantaa

Luren Symora   ([Acid]) Empty
ViestiAihe: Luren Symora ([Acid])   Luren Symora   ([Acid]) Icon_minitimeSu Maalis 14, 2010 5:37 pm

Nimi Luren "Lur", "Herra Symora", "Pomo", Symora
Pituus: 180
Skp: mies
Ikä: noin 45 vuotta.

Asuinpaikka: Järvikylä
Asema: Symoran mafian päämies.
isä: Micek Loish, räätäli.

Tämän hetkinen sijainti:
Ihmisten ikara, Symoran kartano.

Ulkonäkö.
Pitkät, selkään asti ulottuvat, ruskeat hiukset. Tummanruskeat silmät, vasemman silmän päällä silmälappu johon kuvioutu Symoran mafian tunnus. Silmistä säteilee, elämänkokemus, itsevarmuus ja vaarallisuus. Myös pieni välinpitämättömyys. Hyvässä fyysisessä kunnossa, iästään huolimatta. Pitää yleensä leveälieristä hattua, jonka lieristä lankeaa varjo hänen naamalleen. Peittäen silmät. Liikkuessa ulkona pitää yllään pitkää, kulahtanutta nahkatakkia (ruskea) ja nahkasaappaita. Lisäksi käyttää nahkahansikkaita ja pitkää viittaa viileällä kaudella. Sisätiloissa, tummat housut, musta liivi, minkä alla pitää yleensä valkoista tai jotain muuta, vaalean väristä paitaa sekä viileällä kaudella pikkutakki. Kaulassaaan riippuu vain amuletti, jonka on sanottu olevan yhtä vanha kuin Järvikaupunki itse. Kantaa aina mukanaan (kyllä, aina!) miekkaansa. Hänellä on myös muutama ässä hihassaan taistelua silmällä pitäien. Esimerkiksi: kaksi heittoveistä, jotka ovat kiinnitettyinä napeilla, takkinsa hihan sisäpuolelle. Nämä voidaan napata käyttöön tarvittaessa.

"Tämä takki. Maksaa noin kymmenen kultaa. Nämä saappaat. Noin viisikymmentä hopeaa. Tämä hattu, noin kolmekymmentä kultaa. Eli toisin sanoen. Minä kannan päälläni enemmän kuin tavallien, työtätekevä mies tienaa viikossa?"


Kulkee yleensä, henkivartijansa kanssa. Mikäli joutuu poistumaan kartanosta, esimerkiksi asioimaan Yönsilmän tavernassa. Kävely on arvokasta. Ei väistä ketään, sillä lähes kaikki järvikaupungin ihmiset tunnistavat hänen naamansa. Yleensä pelkkä katse riittää siirtämään ilkeimmänkin öykkärin.

"O'ter on minulle yhtä rakas kuin poikani. Hän ei vain ole niin arvokas." Lur Symfora henkivartijastaan


Luonne. Lur Symfora, on hyvin tietoinen asemastaan järvikaupungissa ja koko ihmisten ikralla. On taistellut ja juonitellut itselleen asemansa ihmisten keskuudessa. Ulospäin esittää hälläväliä -tyyppiä joka on itserakas ja kylmä muihin ihmisiin suhtautuneena. Esiintyy oikeuskanslerien kokouksissa räväkästi. Mutta he, ketkä tuntevat hänet paremmin. Tietävät, että kaikki mikä näkyy ulospäin ei ole aivan totta. Lisäksi omaa melko räiskyvän ja mustan huumorintajun. Lisäksi on hajamielinen ja erittäin valikoiva muistinsa kanssa.
Hän on tehnyt maineensa hyvänä kauppamiehenä ja puhujana erittäin selväksi. Myös järvikaupungin huonommalla puolella, kuin oikeuskansleristossa. On onnistunut puhumaan huomattavan määrän muita kanslereita puolelleen, ilman lahjuksia ja lahjusten kanssa.
Sanomattoman rikas. Mikä on hyvin ymmärrettävää, hänhän on järvikaupungin suurimman mafian päämies. Lähes rajattomat rikkaudet on varastoitu, Symforan kartanon alle, viinien ja muiden väkijuomien sekaan.

"Tyttö kulta. Sait viime viikolla uuden mekon. Ja nyt haluat taas uuden? Mitä sinä kuvittelet. Että omistan koko kaupungin? En sentään, vain kaksi kolmas osaa siitä." Lur Symora, kun hänen tyttärensä pyytää uutta mekkoa.

Myös sanomattoman vaikutusvaltainen. Omistaa monia silmiä ja korvia ympäri Järvikaupunkia kuten myös Vuoristokylää. Sanotaan, ettei jänis voi loikkia tien yli hänen tietämättä siitä. Eikä yksikään varkaus tapahdu ilman, että jokin hänen vakoojistaan sitä näkisi.

"Kyllä minä tiedän, että seppä Moilin pajasta vietiin uusin rautapaita. Ja kyllä minä tiedän, että trubaduuri Ylwe hakattiin sivukujalla. Ja kyllä minä tiedän, hyvä Kyläpäällikkö, että kaupungin holveista on kadonnut kolmesataa kultaa ja setsemänkymmentä kaksi hopeaa ja että holvin oveen oltiin kirjoitettu "Symfora ainiaan". Mutta, en ymmärrä miten te kehtaatte syyttää minua tästä kaikesta?" Lur Symfora, oikeuskansleriston istunnon loputtua Kyläpäälikkö Julius Cartent II:lle.

Luren, on tutustunut legendoihin. Hän on hankkinut monia vanhoja kiroituksia kokoelmiinsa. Hänen kirjastonsa on sanottu olevan Järvikylän toiseksi suurin. Jääden vain Kyläpäälikön kirjaston varjoon. Hän on melkovarma siitä, että isovanhempien kauhutarinat, lentävistä tultasyöksevistä hirviöistä, jotka tappavat lapsia illalliseksi, ovat ainakin osalta totta.

"Tieto, on voimaa. Peitä se hyvin. Sillä ihmiset tapaavat pelätä, heitä voimakkaampia." Luren Symora
//Menneisyys pätkä tulee, kun ihmisten lore ilmestyy. Myös muokkauksia odotettavissa...//
//Edit, heittoveitset... Adminin (ja muiden kans) hyväksyntää odotellessa. Lisää tulee kun keksin, heh. geek //
//Henkiartija O'ter on sitten kaikkien pelattavissa. Että antaa palaa vaan...//
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Luren Symora ([Acid])
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Keishiro Symora {Delica}
» Forexte Symora ((Aida))

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Ikras RPG :: Hahmot :: Ihmiset-
Siirry: