mulla on vähän propleema kun ei oo muita kun ihmisiä 8DD
mutta mulle saa vapaasti piirrellä. jos oot nyt oikeesti ihan pulassa näiden ihmisten kanssa, niin ei tartte piirtää, mutta jos taas oot niin epätoivoinen, että ihmiksetkin kelpaa, niin sitten tuostatuosta Areosta. VOin antaa sulle vaikka kakskin vaihtoehtoo ja saat päättää kumpi inspailee enemmän.
YKKÖNEN)
Sitä voi missä tahansa asennossa piirtää, ja taustaa ei tähän kuvaan paljoa tarvitsisi tulla, mutta olis hauska, jos se poseerais siinä jotenkin jonkun sammako/vuohen/möröpeuran/vastaavan kanssa. ja mielellään sillein jee oon kuvassa mun rakkaan elukkaiseni kanssa vitsit tää on kivaa jeejee, vitsit tää elukka on söpö ja hihihihiiii. elukka vois olla lähinnä WTF ? jos sille jotain ilmettä/vastaavaa haluat väkertää.
KAKKONEN )
Tai sitten tilannepeliä tuosta Shea-Areo pelistä. Vähän sellainen paniikkinen voi-ei-mitä-mä-nyt-teen-oon-ihan-pihalla-ilme. ja Sheaa ja Rayta ja Andréta taakse, jos vaan niin montaa ihmistä haluat/jaksat/viitsit/muutakin jänniä verbejä. ja taustana voi olla tosiaan se pimiä kujanpahanen.
kiitos ja kumarrus 8 ))