Ikras RPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ikras RPG


 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Like a one of our stars...

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Delica
Admin
Delica


Viestien lukumäärä : 160
Join date : 31.12.2009
Ikä : 31
Paikkakunta : Bromma

Like a one of our stars... Empty
ViestiAihe: Like a one of our stars...   Like a one of our stars... Icon_minitimeKe Helmi 03, 2010 11:49 pm

... I'm fallin' to the sea.

Darlings, aion tehdä erittäin ilkeän tempun. Mulla ei nimittäin ole täällä Svean maalla scanneria, joten mitään töitäni en saa biteiksi internättiin. Kuitenkin tahdon piirtää jotain, eli nyt klassisia Delica-töitä saatavilla, antakas hahmoja, aiheita ja tapahtumia. Nimeen omaan kaikki edelliset täytettyinä, sillä pelkän hahmon nimi ei välttämättä inspiroi. Tästä eteenpäin vapaat kädet teille, käyttäkää mielikuvitustanne ja mun olemattomia piirustustaitoja. Ihmisten piirtämisen pyytämistä en suosittele, mutta ainahan te voitte kokeilla.

Good luck!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ikras.foorumini.net
Aida

Aida


Viestien lukumäärä : 104
Join date : 07.01.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Leivänpaahdin

Like a one of our stars... Empty
ViestiAihe: Vs: Like a one of our stars...   Like a one of our stars... Icon_minitimeTo Helmi 04, 2010 2:41 pm

mulla on vähän propleema kun ei oo muita kun ihmisiä 8DD
mutta mulle saa vapaasti piirrellä. jos oot nyt oikeesti ihan pulassa näiden ihmisten kanssa, niin ei tartte piirtää, mutta jos taas oot niin epätoivoinen, että ihmiksetkin kelpaa, niin sitten tuostatuosta Areosta. VOin antaa sulle vaikka kakskin vaihtoehtoo ja saat päättää kumpi inspailee enemmän.

YKKÖNEN)
Sitä voi missä tahansa asennossa piirtää, ja taustaa ei tähän kuvaan paljoa tarvitsisi tulla, mutta olis hauska, jos se poseerais siinä jotenkin jonkun sammako/vuohen/möröpeuran/vastaavan kanssa. ja mielellään sillein jee oon kuvassa mun rakkaan elukkaiseni kanssa vitsit tää on kivaa jeejee, vitsit tää elukka on söpö ja hihihihiiii. elukka vois olla lähinnä WTF ? jos sille jotain ilmettä/vastaavaa haluat väkertää.

KAKKONEN )
Tai sitten tilannepeliä tuosta Shea-Areo pelistä. Vähän sellainen paniikkinen voi-ei-mitä-mä-nyt-teen-oon-ihan-pihalla-ilme. ja Sheaa ja Rayta ja Andréta taakse, jos vaan niin montaa ihmistä haluat/jaksat/viitsit/muutakin jänniä verbejä. ja taustana voi olla tosiaan se pimiä kujanpahanen.

kiitos ja kumarrus 8 ))
Takaisin alkuun Siirry alas
Delica
Admin
Delica


Viestien lukumäärä : 160
Join date : 31.12.2009
Ikä : 31
Paikkakunta : Bromma

Like a one of our stars... Empty
ViestiAihe: Vs: Like a one of our stars...   Like a one of our stars... Icon_minitimeSu Helmi 21, 2010 1:15 pm

I can try something, but I don't promise anything ;D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ikras.foorumini.net
Sponsored content





Like a one of our stars... Empty
ViestiAihe: Vs: Like a one of our stars...   Like a one of our stars... Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Like a one of our stars...
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Ikras RPG :: Taiteet :: Pyydä tai tarjoa-
Siirry: