1) Hauatko arttia jostain hahmostasi ?
- Hell with yeah <3
2) Jos vastasit kyllä, niin mistä ?
3) Missäs asennossa/tilanteessa sen soisit olevan ?
4) Tulisiko siihen jotain taustaa ?
- To all: 1. Sayuri on mukavan ihq piirtää, siitä olis ihana saada sellanen diivailukuva, kun se on laskeutumassa kuuri siiviltään hiekkarannalle. Taustalle voisi toki maalata jotain poukaman vesiä, tulis sulonen. 2. Sitten siitä kohtauksesta (lue Harun menneisyys) kun Haru makaa maassa, Takashin miekka vieressään, sataa kaatamalla vettä ja ympärillä on vaan palaneita rakennuksia, siitä ehdottomasti. Itse olen ihan sukka piirtämään ihmisiä, en edes uskalla raiskata hahmojani niiden piirtoyrityksillä... 3. Kultasuomun tavernassa tanssin pyörteissä oleva Shea voisi olla kans hieno ^ ^. Eli jokin liike kuva, kun kattoo youtubesta mustalaistanssien videoita niin mä saan aina kaikkia kivoja asentoideoita. Myös Disneyn notredamen kellonsoittajan Esmeraldan tansseissa on mahtava puhuvustus (sopisi aikaan), sekä liikkeet on perfect. Tässä yks [
tanssilinkki]
5) Tai muita lisähärpäkkeitä kuten tunnelmointitekstiä ?
1: Sayuri 'Nubinne, Yuki, Don't ya remember me...? (toki jollain ihku kauno scriptillä ;D)
2: I don't care, I had no luck, the perfect sky is torn and sweet blue is gone... forever
3: Hmm.. enpäs tiedä... Vois sinne tunkea jotain idealla "She dance like an angle without wings"
^ ^, en ollu vaativa... en
Kiitän ja kumarran