Ikras RPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ikras RPG


 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Mä voin suunnitella mun koko elämän..

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Delica
Admin
Delica


Viestien lukumäärä : 160
Join date : 31.12.2009
Ikä : 31
Paikkakunta : Bromma

Mä voin suunnitella mun koko elämän.. Empty
ViestiAihe: Mä voin suunnitella mun koko elämän..   Mä voin suunnitella mun koko elämän.. Icon_minitimeTi Tammi 12, 2010 8:28 pm

.. vaimon, viran ja talonkin ..

Mutta kaikki menee toisin, joku suunnittelee mua paremmin!

Yleensä näin, mutta miten tässä toimitaan? Eli tarkoituksena on aina kumota omalla tarinallaan edellisen tulevaisuuden suunnitelmat. Useampia suunnitelmia saa toki tehdä, en usko että yhdelläkään meistä on ihan täysin selvät sävelet tulevaisuuden suhteen. Eli pelillä uudestaan leikkiminen ei ole kiellettyä! Koska tätä on hankala kuvata sanoin, on esimerkki paras vaihtoehto:

Pelaaja A: Tulevaisuudessa mä menen opiskelemaan lääkikseen, musta tulee lääkäri ja mä nautin hyvää palkkaa. Mä tapaan mun unelmien miehen ja me muutetaan asumaan Etelä-helsingin merenranta-alueelle hienoon taloon. Mä hankin ainakin kaksi koiraa ja ostan hevosen jonka sijotan lähitallille. Meille syntyy ainakin yksi lapsi, joka laitetaan sisäoppilaitokseen englantiin, kun opiskelujen aika tulee.

Pelaaja B: Helsingin yliopisto ei ottanut sua sisään, koska olit vetänyt ylioppilaskirjotukset niin penkin alle. Susta ei tullut lääkäriä vaan päädyit lähihoitajakouluun ja pääsit töihin vanhainkotiin, mistä saat sellasta palkkaa että juuri ja juuri elät kannelmäessä sijaitsevassa yksiössäsi. Vielä 30 vuotiaana olet sinkku ja voivottelet kotona paremman elämän puolesta. Sulla ei ole varaa hankkia eläimiä, mutta kuitenkin kävit ostamassa vastoin pankkitiliäsi sauvasirkkoja lähimmästä Faunattaresta ja viereisestä lelukaupasta schleich sarjan leluhevosen. yhden yön jutusta sulle syntyi lapsi, jonka kanssa elit onnellisena yksinhuoltajana. Lapsi päätyi lähimpään peruskouluun saamaan keskinkertaisia arvosanoja.

Jesh, jah, mä voisin vaik alottaa ^^

Delica: Mä kirjoitan Eximian papereilla Staikusta -koulusta, vaikka suurimman osan luokioajasta mä vietän Brommassa, Kristoferskolanissa. Pääasiassa käyn vain kirjoittamassa ylioppilaaksi Helsingissä. Mä haen helsingin yliopiston oikeustieteelliselle osastolle lukemaan lakia ja valmistun asianajajaksi. Koska suomi ei riitä mulle, mä lähdin jatkamaan mun opintoja Britteihin. Opiskelun jälkeen saan kohtalaisen nopeasti töitä paikallisesta, suuresta asianajotoimistosta ja nautin hyvää palkkaa. Ostan itselleni suurehkon ullakkohuoneiston kaupungin keskustasta ja toisen asunnon skotlannin puolelta, maalta. Maalle ostan itselleni myös yhden hevosen, ehdottomasti lusitanon, jonka koulutan itse varsasta omalla taktiikallani. Oikeusjutut on mielenkiintosia ja usein hankalia, mutta mä olen voittoisa. Pitkän aikaa mä hain 'sitä oikeaa', mutta aika pitkään englannissa asusteltuani mä tapaan idyllisessä englantilaisessa kahvilassa mua vuotta vanhemman miehen, jonka kanssa alan tapailemaan. Häitä ei vietetty koskaan, vaan me eletään avosuhteessa, pääasiassa mun kämpissä.

The End
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ikras.foorumini.net
 
Mä voin suunnitella mun koko elämän..
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Ikras RPG :: Pelin ulkopuolelta :: Fun side-
Siirry: